Összes oldalmegjelenítés

2010. december 19., vasárnap

papírház készítés

 Első lépés a házak megszerkesztése. Műszaki rajzlapra dolgozunk. A hajtás éleket szaggatottal , a vágáséleket folytonos vonallal rajzoljuk. Szerkeszthetsz Te is házikót! Ha nincs kedved , vagy türelmed, akkor  ÍRJ  nekem és küldök nyomtatható mintát.
 Következő lépés a kivágása. A körvonalaknál használhatsz ollót, az ablakokat sniccerrel vágjuk ki.
 Hajtsuk be az éleket és a füleket, majd ragasszuk össze a házat. Praktikus az aljafüleket és az oldalfüleket egyszerre ragasztózni. A fülek pontos ragasztását pici vonalzóval igazítjuk. A tetőt úgy tudod szépen ragasztani, hogy talpára állítod a házat.
 ...és íme a kis falu . Gondolkodom rajta, hogy csillámporral bevonom a háztetőket. Ehhez még szükség van egy kis időre.

39 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon örülök, hogy "rád" találtam... Két gyermekes anyuka vagyok,és szintén kreatív... Kérlek küldd el nekem a karácsonyi házak nyomtatható mintáját! Köszönöm!!! A fenyőfák is nagyon tetszenek,hol lehet ilyeneket beszerezni?
    Várom válaszod! Köszönöm!! Zsuzsa
    elérhetőségem: kissnezsuzso@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia Viktória, én is szeretem elkérni a ház nyomtatható verzióját. Én plakátot szeretnék csinálni és ahhoz volna szükségem egy ilyen szép kis házikóra. :)
    Ezer hála és köszönet. Szkennelve is jó, ha nincs meg vektorosan, vagy pixelgrafikus formában.

    zoli.graphic@gmail.com

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. A Bálint Ház plakátpályázatához kéne befotózni.., de alapvetően még semmi sem biztos, hogy valóban alkalmazni fogom-e az attól is függ, hogy mennyire állja meg a helyét... sok meló lenne vele, még az is lehet, hogy részletesen megrajzolom és kiszínezem.

    Ha netán nyernék vele, feltétlenül megemlítenélek. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Viki!

    Én annak a háznak az "alaprajzát" szeretném elkérni, amelyik a 4 közül a képen hozzánk a legközelebb látható. Az esküvőnkön szeretném használni a házikót (nagyított verzióban) az esküvői ajándékos borítékok összegyűjtésére:).

    Előre is köszönöm!
    E-mail címem: kolby882@hotmail.com

    Üdv.: Adrienn

    VálaszTörlés
  5. Kedves Viki!

    Gratulálok a honlaphoz! A blogokon is sok hasznos és "kedvemre való" ötlettel örvendeztetsz meg. :D
    Szükségem lenne a kedves kis házikó mintájára, hogy- Adrienn felhasználási céljához hasonlóan- meglepjem barátnőmet menyegzője alkalmából. Kérlek, küldd el nekem is a szuzun@gmail.com e-mail címre.

    Köszönettel: Zsuzsi

    VálaszTörlés
  6. Kedves Viki, szeretném elkérni a kis házak alaprajzát, hogy a fiaimmal építhessünk egy kis falut. Köszönöm a segítséged, Enikő

    VálaszTörlés
  7. írok email címet is: mikics.eniko@gmail.com Köszi, Enikő

    VálaszTörlés
  8. Kedves Viki! Szeretném elkérni a házikók alaprajzát!Nagyon szuper!Köszönettel: Tünde Email- címem. fgmt78@hotmail.com

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszik a kis falu ötlete.Az osztályommal szeretnénk ilyet készíteni a betlehemeshez.Kérlek,hogy küld el nekem is a mintákat.iko26@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Kedves Viki! Szeretném elkérni a házikók alaprajzát! Koszonom
    dorka19860410@indamail.hu

    VálaszTörlés
  11. Kedves Viki! Nagyon tetszik a blogod. Nagy örömet okoznál ha elküldenéd a házak és a templom sablonját. Köszönöm szilviagyori@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Kedves Viki!
    Az unokáimnak ezek a házikók nagyon tetszenek. El tudnád küldeni a nyomtatható alaprajzokat. Előre is köszönöm.
    Márti

    VálaszTörlés
  13. Kedves Viki!
    Gyermekkoromat idézi az elkészített kis házikóid! Nagyon aranyosak! Nagymamám karácsonyfáján mindig ott díszelgett egy csillámporos házikó, ami a mai napig foglalkoztat. Így találtam Rád és kedves kis "építményeidre". :) Szeretnék élni azzal a lehetőséggel, hogy én is elkérhessem az alaprajzokat.
    Előre is köszönöm segítséged!
    Üdvözlettel:
    Rita

    VálaszTörlés
  14. Kedves Viki!
    Nagyon hangulatos az elkészített adventi falucskád. Szívből gratulálok hozzá! Én is szívesen készítenék hasonlót. Nagyon hálás lennék, ha el tudnád küldeni a templom, és a házak nyomtatható alaprajzát.
    Az email címem: maria.nemeth73@gmail.com
    Segítségedet előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Kedves Viki! Én is szívesen elkészíteném a kis házikókat de nemtudom a méreteket. Így én is elkérném a nyomtatható alaprajzot :) Köszönöm szépen előre is e-mail címem: krisztina9317@freemail.hu

    VálaszTörlés
  16. Szia Viki! Nagyon tetszik a munkád, s szeretném elkérni a házak nyomtatható alaprajzát!Negyedikesekkel elkészítenénk technika órán. Köszönöm!
    Tünde tunde681126@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Szia Viki! Én is Nagy Tünde vagyok, csak egy másik. Tök érdekes Én a templom alaprajzát szeretném elkérni, ha megtennéd, hogy elküldöd.Köszönöm szépen! Tünde
    tunde6803@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Kedves Viki! Nagyon tetszik a blogod. Nagy örömet okoznál ha elküldenéd a házak és a templom sablonját.Unokákkal még karácsonyig volna idő elkészíteni.
    Köszönöm előre is: Mayamama

    VálaszTörlés
  20. Kedves Viki,
    Köszönöm az ötletet és alehetőséget, kérlek küldj nekem is szabásmintát:) köszönöm:
    Ivett (madaraszivett@gmail.com)

    VálaszTörlés
  21. Kedves Viki
    Ha van időd . Én is szabás mintát kérnék .
    renatabodis27@gmail.com

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  22. Szia Viki! Látom, hogy régi a poszt, de hátha.... Én is kérek szabásmintát! Előre is köszi! Monika vmoni71@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia! Csodálatos ez a karácsonyi falu. Imádom a kreatív dolgokat. Nagyon szeretném ezt is elkészíteni itthon. Ha megkérlek, átküldenéd mind a 4 sablont a házakhoz? Köszönöm szépen. Az e-mail címem: bugyi.reka2@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Nekem is nagyon tetszik a kis falu.A gyerekeimmel szeretnék egy kocsit alkotni,de nincs túl nagy rutinom,ezért ha nem gond elküldenéd nem is a sablonokat?Előre is köszönöm
    balassa.renata@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Ha még lehet, akkor én is szeretném elkérni a sablonokat.
    Köszönöm
    anitaszantai@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Kedves Viki! Valami csudaszép ez a kis falu. Mi a kislányommal szeretnénk elkészíteni, és nagyon megköszönném, ha elküldenéd nekünk is. Köszönöm.
    somi.evus@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Kedves Viki! Nagyon szép és hangulatos a falucska! Én is szeretném elkészíteni az unokáimnak megköszönném ha elküldenéd a nyomtatható sablonokat. Köszönöm szépen!
    czinki.erika@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Kedves Viki! Nekem is nagyon tetszik. El küldenéd a sablonokat nekem is? Nagyon köszönném. livia.sarodi@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Kedves Viki,gyönyörű a kis falu,én is szeretném kislányommal megcsinálni. Elküldenéd légyszi a detti.bognar@gmail.com címre. Előre is köszönöm és boldog Karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
  30. Kedves Viki! Nagyon megtetszett a jis falu ötlet. Elküldenèd nekem is a nyomtatható sablont? Köszönöm szèpen! dzsus777@gmail.com Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  31. Kedves Niki!
    nagyon szépek lettek! Én is szeretnák a krácsonyfára ilyesmit készíteni, ha megtennéd, hogy elküldöd a sablont nekem is megköszönném! okecsalad@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Kedves Viki!
    Szeretnélek megkérni,hogy küld el nekem a templom és a házak nyomtatható sablonját. Előre is köszönöm.
    Andi vizvariandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Kedves Viki! Szeretném én is elkérni a házikók sablonjait, nagyon kis csodálatosak! kovacs.lillmail@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia! Szeretném elkerni én is a házikók sablonjait-nagyon szépek!
    bonailus@gmail.com
    Előre is koszönöm!!!

    VálaszTörlés
  35. Szia! Szeretném elkerni én is a házikók sablonjait-nagyon szépek!
    bonailus@gmail.com
    Előre is koszönöm!!!

    VálaszTörlés
  36. Kedves Viki!
    Én is cstlakozom a sablont kérők táborához. Ha megoldható, kérem szépen én is. Hálás köszönettel: nonnedit9@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia ha lehetséges szeretném elkerni a házikók sablonjat. Köszönöm
    edinabalog2@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia Viki!
    Én is szeretném elkérni a házikók nyomtatható sablonját.
    Címem:monika.klinovics@gmail.com
    Köszönettel Mónika

    VálaszTörlés
  39. Szia Viki!
    Én is szeretném elkérni a házikók, és a templom nyomtatható sablonját.
    Címem:petra.gyalog@gmail.com
    Előre is köszönöm!
    Petra

    VálaszTörlés